lördag 31 december 2011

Å dansen


Jag måste tillägga en sak eftersom jag skrev om musik i förra inlägget. Det gäller dans. Alltså shaky-shaky-dans, inte pardans. En del folk har den förmågan att de kan dansa till nästan vad som helst med inlevelse. Not me. Om det är en låt som jag kan och gillar - då studsar jag som en crazy frog (nja, men ni förstår), men om det däremot är en ganska intetsägande låt, så ser jag ut som en sköldpadda på Prozac. Så kanske någon frågar "Men önska något av dj:n då?" Men rent spontant kommer jag aldrig på något riktigt kul att önska, utan det brukar sluta med att jag glatt svänger mina lurviga till Enrique Iglesias "Tired of being sorry" medan resten av dansgolvet kommer av sig och undrar vem som förstörde stämningen. Nå, jag lovar att sälla mig till mängden och dansa sentimentalt till "Happy new year" ikväll, det borde ju inte kunna bli fel. Förutom att den låten går i sköldpaddetakt helt av sig själv :) Gott nytt år, vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar