fredag 21 november 2014

Fredagsskratt

Picture: 9gag

Fredagsfeelisen har infunnit sig och jag tänkte dela med mig av några videor som får upp den even more! Luta dig tillbaka och slappna av.

För det första tänkte jag att ni som ännu inte stiftat bekantskap med Emanuel, 8 år och elektriker, ska få göra det. Emanuel är en skön norrlänning som vet vad han vill.

Nu när ni är uppvärmda är det dags för lite musik. Denna klassiker från 1977 (med finska radarparet Armi och Danny) finns under rubriken "Worst music video EVER", vilket är en orättvis stämpel - videon är ju hur underhållande som helst - jag bara älskar bakgundsdansarna...

Och som avslutning på kvällen ska ni få ta del av ett klipp från Saturday Night Live som jag aldrig tröttnar på. Efter detta kommer ni att vara redo för allt vad fredagsnatten har att erbjuda ;)

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar