tisdag 22 oktober 2013

Proteinboost



Okej, så nu har jag testat Gainomax proteindrinkar. Brukar egentligen inte ta liknande tillskott, men Buzzador hade en kampanj och jag blev lite nyfiken. Det rekommenderades att man drack den inom en halvtimme efter träningen, så det gjorde jag. Skulle just ta första klunken av den med päronsmak när jag gick förbi en spya på gatan. Verkligt bra timing! Men den var god ändå. Drinken alltså ;) Smakade smält päronglass ungefär. Och den andra smält vaniljglass. Jag hade väntat mig en betydligt mera konstgjord smak, så ett plus för att jag hade fel. Rekommenderas absolut kall för bästa smak. Innehåller enligt infon mindre kolhydrater och mer proteiner än många liknande produkter. Nu är det ju lite svårt att säga om jag återhämtade mig bättre med Gainomax än vad jag skulle ha gjort med någon annan proteinprodukt, eftersom jag inte är så erfaren. Men relativt mättande och stärkande tyckte jag nog att den var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar