söndag 6 oktober 2013

Light my fire


Ljussäsongen är här, me like! Jag fick två olika doftljus från Buzzador att testa och lovade att berätta vad jag tyckte om dem.
Ljusen heter Airwick black edition med dofterna Purple blackberry fig och Apple & Cinnamon. Båda doftade riktigt gott, ganska kraftig doft och det gillar jag. Det specella med ljusen är att när man tänder dem börjar de lysa i olika färger, växlar mellan blått -rött -rosa -grönt o.s.v...lite magiskt faktiskt. Jag gillar absolut effekten. Däremot skulle jag föreslå att varje ljus inte skulle lysa i alla färger, det blir lite för färggrant för min del. Det ena ljuset doftade väldigt mycket jul (yes!) och det skulle passa att lysa i rött-orange-gul. På så sätt kunde man också välja ett ljus vars sken matchar inredningen. Vill man däremot ordna disco eller barnkalas hemma funkar det säkert med regnbågens alla färger. Fast nu har ju inte jag varken barn eller dansgolv för tillfället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar