lördag 23 mars 2013

Avskyr ni också...

...när folk lägger upp bilder på sin stylade räksmörgås eller söndagsstek? Det är allmänt störande och lite skrytigt. Ändå var jag så här (visar med tummen å pekfingret) nära att dekorera bloggen med bilder från dagens fina brunch med utvikningspsykopaterna (utvecklingspsykologerna). Som kompensation för det jag nästan gjorde bjuder jag istället på ett foto med resterna av min senaste måltid - en tom smörgåspåse och en grandi som ligger i soppåsen bredvid mig i tågkupén. Tillräckligt ödmjukt?
PS. Det är snart Earth Hour. Om alla lampor i tåget slocknar blir jag lite rädd. Eller också tar jag en tupplur.


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag har också lite svårt att fota mat som jag ska äta. Eller också så är jag bara så snål så jag inte hinner fota innan jag har glufsat i mig den och bara har en smutsig tallrik framför mig.

    Uppskattar i alla fall din efter-bild. Det var jätteroligt att ses! Vi får ta det pånytt snart igen. Trevlig tågresa.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var jättetrevligt, tack själv! Vi får bevara brunchbilden i minnet i istället :)
    kramkram

    SvaraRadera