torsdag 5 april 2012

Stretchingen...

Måste bara få ge er några fina bilder på näthinnan så här på morgonen. Bilderna är från mitt träningspass i tisdags. Jag skulle alltså testa något som heter Harmony (vem skulle inte vilja testa det) bara för att upptäcka att passet var utbytt. Mot stretching. I en hel timme. YES. Vig som en gurka gick jag motvilligt dit och antog utmaningen. Om någon inte hade uppfattat det, så är jag alltså inte proffs på att stretcha. "Just därför borde du gå på stretching" skulle någon kloking kanske säga. Men det är ju betydligt roligare att gå på något som det ser ut som att man behärskar ;) Det allra festligaste var nog övningen där man skulle ligga på rygg och "gå i spagat". Vad jag fnissade inombords med benen som ett vackert V. Tur att vi bara var fyra människor på plats för att bevittna det hela. Men, nu är jag en erfarenhet rikare.
PS. Varför har de McWrap-reklampelare utanför gymmet?? Fräckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar