torsdag 6 februari 2014

E-Type in da house (car)

Det är svårt att ta sig upp ur sängen efter att ha varit ledig, om så bara för några dagar. Så när jag kravlade mig upp på tisdagsmorgonen trodde jag att det skulle bli en trött, trött arbetsdag. Istället blev det en bilfärd till jobbet som ni sällan skådat! Räddad av 90-talet kunde man säga. Så går det när jag insåg att jag ju fick E-Types greatest hits (musiksnobbiga kommentarer undanbedes) i födelsedagspresent... Jag diggade galet hela vägen in till the city (ni som fortfarande hade en viss tro på min mentala stabilitet kan nu alltså släppa den) och skulle nog ha fortsatt om det hade varit möjligt. I något skede mötte jag farbror polisen och fick leka sansad och vuxen. Körde dock inte på en enda fotgängare och inga djur kom heller till skada. Plus att min version av "Russian Lullaby" var oslagbar.

"Okej" á la 1999. Och jag hävdar fortfarande att jag är ung och hipp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar