torsdag 30 maj 2013

Fortsättningen


Ja alltså, tyvärr verkar inte vax vara riktigt min grej (se föregående inlägg). Det var inte så att det gjorde hysteriskt ont, men eftersom bara hälften av hårstråna lossnade var det inte riktigt värt besväret. Jag gillade att vaxet inte var på burk med en massa kladdande, utan att det fanns i form av en roll-on som skulle värmas upp via eluttaget. Men ännu mera gillade jag single pack-stripesen som hade färdigt vax på sig. Krävde inga förberedelser alls och inget kladd. Synd bara att inte heller de var så riktigt effektiva. Kan hända att jag inte hade den rätta knycken (eller i det fallet rycken) men så här gick det i alla fall. Ska nog be några andra frivilliga att testa också, så kanske jag blir klokare på om det var min bristande vaxningsförmåga som låg bakom eller inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar