lördag 22 december 2012

Plåster på såren

Märker att jag varit ap-dålig på att uppdatera min blogg nu. Kan bero på minutschemat à la jul som har hållit på fram tills i torsdags. Inte jag-stressar-med-sjukt-tunga-jobbuppgifter-minutschemat utan snarare jag-planerar-in-lite-för-mycket-inför-jul-minutschemat. MEN, nu har jag plötsligt inget schema. Nej, har faktiskt planerat in ytterst lite för de närmaste veckorna. Kanske har jag t.o.m. tid att blogga ;)

Som kompensation för uteblivna inlägg får ni några feelisbilder från Tivolis julmarknad. Tyvärr tagna med mobilen, men det är tanken som räknas. Köpenhamn var faktiskt vitt den kvällen vi besökte Tivoli, vilket ju var ett plus. Gillade däremot inte minusgraderna. Nån som kan tipsa om en ort med ett tjockt täcke av snö, men inga minusgrader? Dubais inneslalombacke är det närmaste jag kommer på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar