tisdag 11 september 2012

Five years later


För fem år sedan satt jag också där på festen. 15-årsjubileet. Mitt i smeten. Vi hade till och med beställt medaljer åt oss själva, fniss. Som utexaminerad kände jag mej inte lika mitt i smeten på utvecklingspsykologins 20-årsjubileum, men några glada och bekanta ansikten fick jag sammanstråla med runt bordet i fredags. Tack för det!
Vinet väckte också minnen ;) Saknade Relander (som inte var en professor eller något annat utan en sköldpadda som vår grannförening slet itu)...
Saknade mycket annat (andra) också. Skriver säkert in mej snart igen för att gå nån mystiskt kurs om jag känner mej rätt...

PS. Om någon vill köpa en bostad åt mej tillhörande nån av glasbalkongerna som skymtar på bilden ovan, please feel free :)


fröken H och fröken M!

Vet inte varför jag var tvungen att fota den här. Academills kännetecken.
Längs den rutschade mjölsäckar way back när stället var en kvarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar