torsdag 17 maj 2012

Två viktiga

Radio Extrem för som vanligt en viktig samhällsdiskussion (hmm). Jag kände mig manad att haka på och svara på två av Succemorgons aktuella frågor:

1. På vilken sida av knäckebrödet ska man bre smöret?
Svar: På den skrovliga såklart där det fastnar bäst (på den andra finns ju bara hål och smöret lägger sig ojämnt)
2. Vad sätter man i först, Oboypulvret eller mjölken?
Svar: Pulvret såklart, för om man har tur lämnar det då lite smaskig choko på botten när man druckit färdigt ;)

PS. Om det är så att någon mot förmodan vill kommentera, så TROR jag att jag har hittat kommentatorsfunktionen igen. Teknisk så det förslår.

2 kommentarer:

  1. Jag spelar helt i motsatta laget i dessa viktiga frågor.
    Smöret ska bredas på hålsidan för då får man mest smör i det annars så torra brödet.
    Och så sätter jag för det mesta oboyen i mjölken. Vet inte egentligen varför och tror inte jag har så stor skillnad på den punkten. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att man gör olika, that's what makes it fun :)

      Radera