måndag 15 augusti 2011

10 år


Det har gått TIO år. Wow. Det är tio år sedan högstadiet. Ja, det blir ju inte mindre för att jag upprepar det några gånger till. I fredags firade vi och det var inte alls det spektakel av intriger och orgier som man ser i alla reunion-filmer. Däremot var det mycket prat, glada ansikten och revbensspjäll. Jag undrade i mitt inre när jag satt med tallriken framför mej varför i allsin dar jag (som var med och planerade kalaset) hade tyckt att marinerade revbensspjäll och vitlöksaioli skulle vara en bra idé. Tänk er själva hur man brukar se ut och lukta efter den måltiden. Men det gick fin-fint. Vi var inte ett dugg grisiga. Applåder till oss gamla stofiler!

2 kommentarer:

  1. Fick du tag på nå bilder sedan högis?

    SvaraRadera
  2. Jodå Tina, vi fick scanna eftersom ingen hade digikamera på den tiden ;) Jag kan maila dem till dej ifall du vill.

    SvaraRadera